SiV EK
Tilbake
Innkjøp og materialforvaltning
Innkjøp - Generell
Innkjøp - anskaffelser
Innkjøp generelle vilkår
Miljøkrav i anskaffelser
Innkjøp - bestilling av IKKE lagerførte varer og tjenester
Innkjøp - Motta varer og tjenester
Innkjøp - Behandle tvister /reklamasjoner
Innkjøp - Avklare avvik ved vare/faktura
Veileder miljøvennlige anskaffelser HSØ
Veileder Innkjøpsportalen
Implementering av rammeavtaler på medisinsk forbruksmateriell
Tilbaketrekking av medisinske forbruksvarer fra markedet, sikkerhetsvarsler som informasjon for sikker bruk og håndtering av produkter samt leveringsutfordringer fra leverandører
Mandat for Produktrådet for medisinsk forbruksmateriell og enklere medisinsk teknisk utstyr
Avhending - Protokoll
Salgsavtale
Anskaffelse av medisinsk teknisk utstyr
Møtematrise ved anskaffelse av medisinsk teknisk utstyr (MTU)
Garantibefaring
Avhending - utstyr
Spesielle medisinsk teknologiske innkjøpsvilkår
Fakturagrunnlag
1.3.5.1 Leverandørkontakt
Etiske retningslinjer for innkjøp og leverandørkontakt Helse Sør Øst
Leverandørkontakt - mandat for ansvarlig leder
Leverandørkontakt - Handlingsregler - alle ansatte SiV HF
Leverandørkontakt - søknad, behandling og godkjenning av invitasjoner som tidligere ble dekket av leverandørindustrien - SiV HF
Kontaktliste for leverandører
Laster inn dokumentet
Viktige beskjeder (
)
Informasjon (
)
Kommentarer (
)
×
Dokumentliste
Ikke implementert